Wychodzimy z założenia, że profesjonalna agencja badania rynku musi posiadać kompetencje od A do Z tj. od poprawnego skontrukowania kwestionariusza, pilota, realizacji badania w terenie, skończywszy na analize danych z wykorzystaniem rożnorodnych technik analizy statystycznej.
Wspieramy klientów w analizach danych m.in. dla problemów:
- analiza skuteczności i efektywności kanałów sprzedażowych (włącznie z agregowaniem danych z różnych źródeł)
- analiza skuteczności i efektywności działań marketingowych (szeregi czasowe, pre-test/post-test, pomiary zmiennych zależnych, podejścia eksperymentalne)
- analiza procesów decyzyjnych (modele liniowe, drzewa decyzyjne)
- analiza systemów motywacji finansowej/ pozafinansowej w przedsiębiorstwie
- analiza danych z procesów HR
- modele predykcji zachowań sprzedażowych, zachowań abusywnych, odejść pracowniczych
- analizy konfimracyjne/ eksploracyjne danych
- szeroko pojęty DATA Mining w strukurze problemu OPEN
- analiza wąskich gardeł w działaniach marketingowych (audyt)
Na czym pracujemy?
Excel, SPSS, język R, Python
Jeżeli masz pytania dotyczące ilościowanych analiz danych zapoznaj się materiałem naszego II działu obliczeniowego https://www.metodolog.pl