Cena projektu badania ankietowego na indywiduwalne zamówienie w Warszawie uzależniona jest od techniki zbierania danych, cech samej grupy celu oraz parametrów statystycznych. Poniżej prezentujemy przykładu dostychczasowych projektów:
Projekt 1. Badanie wzierunku marki dostawcy interentu lokalnego
Cel badania: dostarczenie wiedzy w zakresie postrzgeania dostawcy przez B2C (powód wzrost odejść)
Technika zbierania danych: MOBI/ TAPI door to door.
Liczba pytań w ankiecie: do 25 (czas trwania ankiety: 12-15 minut)
Grupa celu: reprezentant gospodarstwa domowego w wieku 18-55 lat, korzystający z bezprzewodowego dostępu do sieci Internet
Parametry statystyczne: P – 95%, frakcja 0,2 ~ 0,3 , max. błąd statystyczny do 3%).
Minimalna liczba ankiet (próba): 680 gospodarstw
Cena netto za projekt: 42 160 zł
Czas realizacji: do 10 dni
Projekt 2. Badanie znajomości marki odzieży sportowej
Technika zbierania danych: CATI (wywiad telefoniczny)
Liczba pytań w ankiecie: do 10 (ze źródłami informacji o marce)
Grupa celu: kobiety, miejsce zamieszkania = Warszawa, uprawiające aktywność outdoor minimum 2 x w tygodniu, wiek 18-50 lat, wynagrodzenie od 4000 zł brutto w górę.
Dobór próby: celowy
Minimalna liczba ankiet (próba): 410 gospodarstw
Cena netto za projekt: 13 500 zl
Czas realizacji: do 14 dni
Projekt 3. Badanie preferencji mieszkańców Mokotowa wobec restaruacji na rynku warszawskim
Cel badania: określenie % mieszkańcow Mokotowa stołujących się minimum 2 x w tygodniu na mieście + zdefiniowanie restrauracji + kategorii food service + średni wydatek + uwarunkowania korzystania z lokalizacji.
Technika zbierania danych: MOBI/ TAPI door to door
Liczba pytań w ankiecie: do 30
Grupa celu: k/m, wiek 18-65, miejsce zamieszkania: Mokotów, status zawodowy: pracujący; wynagrodzenie: 3000 brutto +
Dobór próby: celowy
Minimalna liczba ankiet (próba): 800 (wg życzenia Inwestora)
Cena netto za projekt: 48 000 zł
Czas realizacji: do 21 dni