Firmy, instytucje, inwestorów indywidualnych, przedstawicieli nauki zapraszamy do przesyłania pytań do badania omnibusowego MOBI/TAPI door to door (ankieta bezpośrednia w lokalu respondenta z wykorzystaniem ankiety elektronicznej na smartfonie/ tablecie). W badaniu omnibusowym możecie państwo pozyskać niezależną wiedzą rynkową, czy marketingową już przy bardzo niskim nakładzie finansowym.
Start projektu: 10 styczeń 2022
Koniec projektu: 30 styczeń 2022
Lokalizacja badania: Warszawa
Próba, N-1100 reprezentantów gospodarstw domowych
Warstwowanie próby: % do liczby mieszkańców w dzielnicach
Wiek respondenta: 18-70 lat
Ostateczna data nadsyłania pytań: 21 grudzień 2021
Format raportu w cenie: tabelaryczny Excel (dane obliczone + wykresy)
Wyprowadzenia wniosków + rekomendacje: płatne dodatkowo
Cennik pytań:
5 pytań ilościowych ze skalami odpowiedzi (0-1, dyferencjał, Likert, jednokrotny wybór, wielokrotny wybór do 3 opcji): 8000 zł netoo
Każde dodatkowe:
1 pytanie ilościowe ze skalą odpowiedzi: wielokrotny wybór (do 5 opcji lub do 5 warunków): + 2000 zł netto
1 pytanie jakościowe (otwarte) + analiza koszykowa: 2 000 zł
Rozliczenie: Zamówinie + FVAT
Bezpłatna pomoc w opracowaniu pytań dla każdego klienta
Telefon: 503 95 85 75 lub biuro@badaniaankietowe.pl